Підготовка но нового 2020/2021 навчального року
ЧУГУЇВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Н А К А З
від 31.07.2020 | Чугуїв | № 69 |
Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», на виконання розпорядження голови Чугуївської районної державної адміністрації від 11.06.2020 № 162 «Про організаційну роботу з підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери Чугуївського району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2020-2021 років», від 31.07.2020 № 209 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року», наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 10.06.2020 № 76 «Про підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти області до 2020/2021 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період 2020/2021 років», з метою встановлення рівня готовності закладів дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти до роботи в 2020/2021 навчальному році та керуючись статтею 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,
н а к а з у ю:
1.Затвердити графік огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року (додається).
2.Затвердити склад комісії щодо проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року (додається).
3.Комісії з перевірки готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року провести огляд готовності закладів освіти до роботи в 2019/2020 навчальному році за відповідними моделями (додатки 1-3).
До 17.08.2020
- Відділу освіти районної державної адміністрації:
4.1. Організувати огляд готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року серед закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти навчальних закладів.
З 11.08.2020 по 14.08.2020
4.2. Надати до Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації узагальнені дані про результати огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року.
До 25.08.2020
- Членам комісії щодо проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року визначити кращі педагогічні колективи, керівників і працівників закладів освіти, які зробили вагомий внесок в організацію цієї роботи відповідно до моделей готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року та внести пропозиції щодо відзначення їх винагородами.
До 20.08.2020
- Начальнику господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Герасимовій Н.І. організувати роботу щодо оформлення актів готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року.
До 20.08.2020
- Керівникам закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти:
7.1. Надати інженеру з охорони праці господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Тимошенко М.М. документи з охорони праці та безпеки життєдіяльності згідно з переліком (додаток 4).
До 17.08.2020
7.2. Для оформлення прийому закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до роботи у 2020/2021 навчальному році використати форми актів готовності закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до 2020/2021 навчального року (додатки 5-7).
- Начальнику господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Герасимові Н.І. довести зміст даного наказу до відома керівників закладів освіти району.
До 01.08.2020
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Т.в.о.начальника відділу освіти
районної державної адміністрації Тетяна КУЛЕШОВА
Герасимова 40 401
Візи:
Юрист господарчої групи відділу освіти
районної державної адміністрації Пилип ІГОЛЬНИК
З наказом ознайомлені:
Н. Герасимова ___________
В. Кривоніс _____________
М. Тимошенко ___________
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ відділу освіти районної державної адміністрації
від 31.07.2020 № 69
Графік
огляду готовності закладів освіти району
до нового 2020/2021 навчального року
11.08.2020
Зарожненський НВК Великобабчанський НВК Кам’яноярузький НВК Есхарівська ЗОШ І-ІІІ ст. Есхарівський ДНЗ Чугуївський районний ІРЦ
13.08.2020 Волохово-Ярський НВК Кочетоцька ЗОШ І-ІІІ ст. Кочетоцький ДНЗ Мосьпанівський НВК
|
12.08.2020
Тернівський НВК Введенський НВК Старопокровська ЗОШ І-ІІІ ст. Новопокровський ДНЗ Новопокровський НВК
14.08.2020 Центр дитячої та юнацької творчості Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді Будинок дитячої творчості
|
МОДЕЛЬ ОЦІНКИ
діяльності готовності закладів дошкільної освіти району до нового 2020/2021 навчального року
№ з/п | Напрямки діяльності | Вагомість
напрямків |
Показники | Вагомість
складових |
Ступінь
проявлення складових |
Сума |
І | НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ дошкільної освіти | 0,2 | 1. Акт готовності закладу дошкільної освіти до нового 2020/2021 навчального року | 0,3 |
|
|
2. Ведення обліку дітей дошкільного віку. | 0,01 | |||||
3. Проект річного плану роботи на 2020/2021 навчальний рік. | 0,2 | |||||
4. Освітня програма закладу на 2020/2021 навчальний рік | 0,2 | |||||
5. Проект розкладу занять, роботи гуртків. | 0,02 | |||||
6. Журнал прибуття (вибуття) дітей. | 0,03 | |||||
7. Забезпечення установленого порядку зарахування дітей до дошкільного навчального закладу. Комплектування груп. | 0,03 | |||||
8. Книга наказів з основної діяльності. | 0,10 | |||||
9. Книга наказів з кадрових питань. | 0,01 | |||||
10. Матеріали щодо проведення звітування керівника закладу. | 0,01 | |||||
11. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради. | 0,02 | |||||
Статутні документи:
– статут, який затверджений засновником (власником), погоджений з місцевим органом управління освітою; – відповідність змісту статуту вимогам чинного законодавства; – свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи та довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; – відповідність вивіски, печатки, штампу статутній назві дошкільного навчального закладу. |
0,07 | |||||
Всього | 02 | 1 | ||||
ІІ | НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | 0,2 | 1. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо). | 0,4 | ||
2. Штатний розпис закладу освіти на 1 вересня 2020 року, його відповідність чинному законодавству України. | 0,2 | |||||
3. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічними працівниками. | 0,3 | |||||
4. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. | 0,1 | |||||
Всього | 1 | |||||
ІІІ | МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | 0,2 | 1. Стан території (наявність квітників, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника). | 0,2 | ||
2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту. | 0,2 | |||||
3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель. | 0,02 | |||||
4. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням. | 0,1 | |||||
5. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог. | 0,1 | |||||
6. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях. | 0,07 | |||||
7. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності). | 0,16 | |||||
8. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості. | 0,08 | |||||
9. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК). | 0,07 | |||||
Всього | 0,2 | 1 | ||||
ІV | СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ | 0,2 | 1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). | 0,01 |
|
|
2. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників. | 0,2 | |||||
3. Забезпечення питного режиму в закладі. | 0,2 | |||||
4. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами. | 0,02 | |||||
5. Правильність оформлення протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, ведення журналів реєстрації інструктажів з охорони праці. | 0,2 | |||||
6. Стан підготовки приміщень закладу дошкільної освіти, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах. | 0,2 | |||||
7. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами. | 0,02 | |||||
8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками. | 0,1 | |||||
9. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених наказом МОНУ від 15.08.2016 № 974. Наявність і стан протипожежного обладнання. | 0,01 | |||||
10. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»). | 0,02 | |||||
11. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. | 0,02 | |||||
Всього | 0,2 |
|
1 | |||
V | Фінансове забезпечення діяльності закладу | 0,2 | 1. Забезпеченість закладу освіти захищеними статтями витрат. | 0,5 | ||
2. Своєчасність виплати заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги на оздоровлення (стаття 57 Закону України «Про освіту»). | 0,4 | |||||
3. Забезпечення дітей харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту» ) | 0,1 | |||||
Всього | 0,2 | 1 |
Результати огляду готовності кожного закладу освіти визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.
Додаток 2
до наказу відділу освіти районної державної адміністрації
від 31.07.2020 № 69
Модель оцінювання діяльності закладів загальної середньої освіти району
до нового 2020/2021 навчального року
№ з/п | Напрями
діяльності |
Ваго
мість напря мів |
Показники | Ваго
мість показни ків |
Ступінь прояву показників | Су
ма |
І | НОРМАТИВ-НО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ загальної середньої освіти | 0,2 | 1. Акт готовності закладу освіти до 2020/2021 навчального року. | 0,30 |
|
|
2. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за закладом освіти території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів» | 0,02 | |||||
3. Проект річного плану роботи на навчальний рік. | 0,1 | |||||
4. Освітня програма закладу на період до 2023 року | 0,2 | |||||
5. Навчальний план закладу на 2020/2021 навчальний рік | 0,1 | |||||
6. Проект розкладу уроків та факультативів. | 0,02 | |||||
7. Книга наказів з основної діяльності. | 0,13 | |||||
8. Книга наказів з кадрових питань. | 0,02 | |||||
9. Книга обліку руху учнів. | 0,02 | |||||
10. Алфавітна книга запису учнів. | 0,03 | |||||
11. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів. | 0,03 | |||||
12. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради. | 0,03 | |||||
Всього | 0,20 | 1 | ||||
ІІ | НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ | 0,2 | 1. Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за № 1121/9720) та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ((наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2013 № 1423, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 44/2257). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам. | 0,3 |
|
|
2. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України. | 0,3 | |||||
3. Штатний розпис закладу освіти, його відповідність чинному законодавству України. | 0,1 | |||||
4. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом. | 0,2 | |||||
5. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. Педагогічне навантаження адміністрації навчального закладу. | 0,1 | |||||
Всього | 0,2 | 1 | ||||
ІІІ | МАТЕРІАЛЬ-НО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ | 0,2 | 1. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу. | 0,2 |
|
|
2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту. | 0,2 | |||||
3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель. | 0,02 | |||||
4. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання. | 0,14 | |||||
5. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу. | 0,1 | |||||
6. Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук. | 0,1 | |||||
7. Наявність та стан обладнання медичного кабінету. | 0,1 | |||||
8. Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях. | 0,01 | |||||
9. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови зберігання твердого палива (при його необхідності). | 0,1 | |||||
10. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей. | 0,02 | |||||
11. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК). | 0,01 | |||||
Всього | 0,20 | 1 | ||||
ІV | СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я УЧНІВ | 0,2 | 1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах. | 0,02 |
|
|
2. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів. | 0,3 | |||||
3. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та обслуговуючих видів праці. | 0,1 | |||||
4. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації. | 0,2 | |||||
5. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами. | 0,2 | |||||
6. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників. | 0,03 | |||||
7. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»). | 0,1 | |||||
8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками. | 0,01 | |||||
9. Виконання Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України. Наявність і стан протипожежного обладнання. | 0,02 | |||||
10. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. | 0,02 | |||||
Всього | 0,20 | 1 | ||||
V | Фінансове забезпечення діяльності закладу | 0,2 | 1. Забезпеченість закладу освіти захищеними статтями витрат. | 0,5 | ||
2. Залучення спеціального фонду бюджету. | 0,1 | |||||
3. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту»). | 0,3 | |||||
4. Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день. | 0,1 | |||||
Всього | 1,00 | 1 |
Результати огляду готовності кожного закладу освіти визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.
А К Т
ГОТОВНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНОЬЇ ОСВІТИ РАЙОНУ
ДО НОВОГО 2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Складений ____._____. 2020 року
Повна назва закладу ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Повна адреса ________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Телефони _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника закладу
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відповідно до розпорядження голови Чугуївської районної державної адміністрації від 31.07.2020 № 209 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року», наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 31.07.2020 № 69 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року» та перевірку проводила комісія у складі:
ГУБАРЕВ
Володимир Олександрович
|
заступник голови районної державної адміністрації, співголова комісії
|
КОВТУН
Інесса Юріївна |
заступник голови Чугуївської районної ради, співголова комісії (за згодою)
|
БЄЛЄВЦОВА
Тетяна Владиславівна |
начальник відділу освіти районної державної адміністрації, секретар комісії |
АНДІБУЛОВА
Юлія Вячеславівна |
завідувач Чугуївської міськміжрайонної філії ДУ «Харківський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» (за згодою)
|
ГЕРАСИМОВА
Наталія Іванівна |
начальник господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації
|
КРИВОГУЗ
Максим Олексійович |
начальник Чугуївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (за згодою) |
КРИВОНІС
Віра Олександрівна |
завідувач методичним кабінетом відділу освіти районної державної адміністрації
|
МАХОВА
Наталія Василівна |
голова районної організації профспілки працівників освіти і науки України (за згодою) |
НАЗАРЕНКО
Володимир Юрійович |
начальник Чугуївського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області (за згодою) |
ТИМОШЕНКО
Марія Миколаївна |
інженер з охорони праці відділу освіти районної державної адміністрації
|
Комісія встановила :
- Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Освітня програма закладу на період до 2023 року_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Проект річного плану роботи на 2020/2021 навчальний рік _______________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Робочий навчальний план на 2020/2021 навчальний рік________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Проект розкладу уроків та факультативів ___________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Книга наказів з основної діяльності _________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Книга наказів з кадрових питань ______________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
- Книга обліку руху учнів _____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Алфавітна книга запису учнів ________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Матеріали щодо проведення звітування керівників закладів освіти____________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за № 1121/9720) та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ((наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2013 № 1423, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 44/2257). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Штатний розпис закладу, його відповідність чинному законодавству України _____________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом ___________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. Педагогічне навантаження адміністрації навчального закладу _______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу._________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту _____________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________
- Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність щорічних (восени та навесні) актів обстежень ____________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання __________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу _________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук _________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
23.Наявність та стан обладнання медичного кабінету ____________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови зберігання твердого палива (при його необхідності) _____________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК) _______________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів ________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та обслуговуючих видів праці __________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації _____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Стан освітлення у закладі згідно з нормами ______________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників __________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) _________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками ________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Виконання Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України. Наявність і стан протипожежного обладнання ___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони
праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам ____________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Забезпеченість закладу захищеними статтями витрат ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Залучення спеціального фонду бюджету ____________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту») ________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Кількість витрачених коштів на підготовку закладу _____________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
у тому числі:
бюджетних ____________________
спонсорських __________________
батьківських ___________________
зароблених закладом ____________
- Вказати:
– які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість): ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
– що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Рекомендації:
Чугуївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чугуївського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
інших членів комісії ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ЗАКЛАДУ
ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова комісії : _________________ В. ГУБАРЕВ
(підпис)
м. п.
Співголова комісії : _________________ І. КОВТУН
(підпис)
Секретар комісії : _________________ Т.БЄЛЄВЦОВА
(підпис)
Члени комісії:
|
|||||||||||||||
Директор закладу __________________________________ __________________________________
(підпис) (Ініціал, ПРІЗВИЩЕ) м. п. |
Акт складено у 3 примірниках