Підготовка но нового 2020/2021 навчального року

 

ЧУГУЇВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

Н А К А З

від 31.07.2020 Чугуїв                 № 69
     

Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового  2020/2021 навчального року

 Відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну  загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», на виконання розпорядження голови Чугуївської районної державної адміністрації від 11.06.2020 № 162 «Про організаційну роботу з підготовки господарського комплексу та об’єктів соціальної сфери Чугуївського району до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2020-2021 років», від 31.07.2020       № 209 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року», наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 10.06.2020 № 76 «Про підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти області до 2020/2021 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період 2020/2021 років», з метою встановлення рівня готовності закладів  дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти до роботи в 2020/2021 навчальному році та керуючись статтею 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,

н а к а з у ю:

1.Затвердити графік огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року (додається).

2.Затвердити склад комісії щодо проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року (додається).

3.Комісії з перевірки готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року провести огляд готовності закладів освіти до роботи в 2019/2020 навчальному році за відповідними моделями (додатки 1-3).

До 17.08.2020

  1. Відділу освіти районної державної адміністрації:

4.1. Організувати огляд готовності закладів освіти району до нового  2020/2021 навчального року серед закладів дошкільної, загальної середньої  та позашкільної освіти навчальних закладів.

З 11.08.2020  по 14.08.2020

4.2. Надати до Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації узагальнені дані про результати огляду готовності закладів освіти району до нового  2020/2021 навчального року.

До 25.08.2020

  1. Членам комісії щодо проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року визначити кращі педагогічні колективи, керівників і працівників закладів освіти, які зробили вагомий внесок в організацію цієї роботи відповідно до моделей готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року та внести пропозиції щодо відзначення їх винагородами.

До 20.08.2020

  1. Начальнику господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Герасимовій Н.І. організувати роботу щодо оформлення актів готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року.

До 20.08.2020

  1. Керівникам закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти:

7.1. Надати інженеру з охорони праці господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Тимошенко М.М. документи з охорони праці та безпеки життєдіяльності згідно з переліком (додаток 4).

До 17.08.2020

7.2. Для оформлення прийому закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до роботи у 2020/2021 навчальному році використати форми актів готовності закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до 2020/2021 навчального року (додатки 5-7).

  1. Начальнику господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації Герасимові Н.І. довести зміст даного наказу до відома керівників закладів освіти району.

До 01.08.2020

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Т.в.о.начальника відділу освіти

районної державної адміністрації                                        Тетяна КУЛЕШОВА

 

Герасимова 40 401

 

 

Візи:

 

Юрист господарчої групи відділу освіти

районної державної адміністрації                                        Пилип ІГОЛЬНИК

 

З наказом ознайомлені:

 

Н. Герасимова ___________

 

В. Кривоніс _____________

 

М. Тимошенко ___________

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ відділу освіти районної державної адміністрації

від 31.07.2020 № 69

 

 

                                                        Графік

огляду готовності закладів освіти району
до нового 2020/2021 навчального року

 

                                     

 

 

11.08.2020

Зарожненський НВК

Великобабчанський НВК

Кам’яноярузький НВК

Есхарівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Есхарівський ДНЗ

Чугуївський районний ІРЦ

 

 

13.08.2020

Волохово-Ярський НВК

Кочетоцька ЗОШ І-ІІІ ст.

Кочетоцький ДНЗ

Мосьпанівський НВК

 

 

 

 

12.08.2020

Тернівський НВК

Введенський НВК

Старопокровська ЗОШ І-ІІІ ст.

Новопокровський ДНЗ

Новопокровський НВК

 

 

 

14.08.2020

Центр дитячої та юнацької творчості

Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді

Будинок дитячої творчості

 

 

МОДЕЛЬ ОЦІНКИ

діяльності  готовності закладів дошкільної освіти району до нового 2020/2021 навчального року

№ з/п Напрямки діяльності Вагомість

напрямків

Показники Вагомість

складових

Ступінь

проявлення

 складових

Сума
І НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ дошкільної освіти 0,2 1. Акт готовності закладу дошкільної освіти до нового 2020/2021 навчального року 0,3    

 

 

 

2. Ведення обліку дітей дошкільного віку. 0,01  
3.  Проект  річного плану роботи на 2020/2021 навчальний рік. 0,2  
4. Освітня програма закладу на 2020/2021 навчальний рік 0,2  
5.  Проект розкладу занять, роботи гуртків. 0,02  
6.  Журнал прибуття (вибуття) дітей. 0,03  
7. Забезпечення установленого порядку зарахування дітей до дошкільного навчального закладу. Комплектування груп. 0,03  
8.  Книга наказів з основної діяльності. 0,10  
9.  Книга наказів з кадрових питань. 0,01  
10. Матеріали щодо проведення звітування керівника закладу. 0,01  
11. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради. 0,02  
Статутні документи:

– статут, який затверджений засновником (власником), погоджений з місцевим органом управління освітою;

– відповідність змісту статуту вимогам чинного законодавства;

– свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи та довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

– відповідність вивіски, печатки, штампу статутній назві дошкільного навчального закладу.

0,07    
  Всього 02   1    
ІІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 0,2 1. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо). 0,4    
2. Штатний розпис  закладу освіти на 1 вересня 2020 року, його відповідність чинному законодавству України. 0,2  
3. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічними працівниками. 0,3  
4. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. 0,1  
Всього     1    
ІІІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 0,2 1. Стан території (наявність квітників, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника). 0,2    
2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту. 0,2
3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель. 0,02
4. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням. 0,1
5. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог. 0,1
6. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях. 0,07
      7. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності). 0,16
8. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості. 0,08
9. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК). 0,07
Всього 0,2   1    
ІV СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ 0,2 1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). 0,01    

 

 

2. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників. 0,2  
3. Забезпечення питного режиму в закладі. 0,2  
4. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами. 0,02  
5. Правильність оформлення протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, ведення журналів реєстрації інструктажів з охорони праці. 0,2  
    6. Стан підготовки приміщень закладу дошкільної освіти, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах. 0,2  
7. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами. 0,02  
8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками. 0,1  
9. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених наказом МОНУ від 15.08.2016 № 974. Наявність і стан протипожежного обладнання. 0,01  
10. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»). 0,02  
11. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. 0,02  
Всього 0,2  

 

 

1    
V Фінансове забезпечення діяльності закладу 0,2 1. Забезпеченість  закладу освіти захищеними статтями витрат. 0,5    
2. Своєчасність виплати заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги на оздоровлення (стаття 57 Закону України «Про освіту»). 0,4  
3. Забезпечення дітей харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту» ) 0,1  
Всього 0,2   1    

 

 

Результати огляду готовності кожного закладу освіти визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу відділу освіти районної державної адміністрації

від 31.07.2020  № 69

 

Модель оцінювання діяльності  закладів загальної середньої освіти району

до нового 2020/2021 навчального року

№ з/п Напрями

діяльності

Ваго

мість напря

мів

Показники Ваго

мість показни

ків

Ступінь прояву показників Су

ма

І НОРМАТИВ-НО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ загальної середньої освіти 0,2 1. Акт готовності закладу освіти  до 2020/2021 навчального року. 0,30    

 

 

 

 

2. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за закладом освіти території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів» 0,02  
3. Проект  річного плану роботи на навчальний рік. 0,1  
4. Освітня програма закладу на період до 2023 року 0,2  
5. Навчальний план закладу на 2020/2021 навчальний рік 0,1  
6. Проект розкладу уроків та факультативів. 0,02  
7. Книга наказів з основної діяльності. 0,13  
8. Книга наказів з кадрових питань. 0,02  
9. Книга обліку руху учнів. 0,02  
10. Алфавітна книга запису учнів. 0,03  
11. Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів. 0,03  
12. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради. 0,03  
Всього 0,20   1  
ІІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ 0,2 1. Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004      № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за        № 1121/9720) та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ((наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2013 № 1423, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 44/2257). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам. 0,3    

 

2. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України. 0,3  
3. Штатний розпис закладу освіти, його відповідність чинному законодавству України. 0,1  
4. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом. 0,2  
    5. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. Педагогічне навантаження адміністрації навчального закладу. 0,1  
Всього 0,2   1    
ІІІ МАТЕРІАЛЬ-НО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕН-НЯ 0,2 1. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу. 0,2    

 

 

2. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту. 0,2  
3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель. 0,02  
4. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання. 0,14  
5. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу. 0,1  
6. Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук. 0,1  
7. Наявність та стан обладнання медичного кабінету. 0,1  
8. Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях. 0,01  
      9. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні.  Умови зберігання твердого палива (при його необхідності). 0,1  
10. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей. 0,02  
11. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК). 0,01  
Всього 0,20   1    
ІV СТВОРЕННЯ УМОВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я УЧНІВ 0,2 1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах. 0,02    

 

 

2. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів. 0,3  
3. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці. 0,1  
4. Відповідність вимогам  безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації. 0,2  
      5. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами. 0,2  
6. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників. 0,03  
7. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»). 0,1  
8. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками. 0,01  
9. Виконання Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України. Наявність і стан протипожежного обладнання. 0,02  
10. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам. 0,02  
Всього 0,20   1    
V Фінансове забезпечення діяльності закладу 0,2 1. Забезпеченість закладу освіти  захищеними статтями витрат. 0,5    
2. Залучення спеціального фонду бюджету. 0,1  
3. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту»). 0,3  
4. Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день. 0,1  
Всього 1,00   1    

 Результати огляду готовності кожного закладу освіти визначаються за такими рівнями: 0,95 – 1,0 – високий рівень; 0,75 – 0,94 – достатній рівень; 0,5 – 0,74 – середній рівень; 0,25 – 0,49 – низький рівень; нижче 0,24 – критичний рівень.

 

А К Т

ГОТОВНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНОЬЇ ОСВІТИ  РАЙОНУ

ДО НОВОГО 2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

Складений ____._____. 2020 року

Повна назва закладу ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Повна адреса ________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Телефони _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові керівника закладу

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відповідно до розпорядження голови Чугуївської районної державної адміністрації від 31.07.2020 № 209 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року»,  наказу відділу освіти районної державної адміністрації від  31.07.2020 № 69 «Про проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2020/2021 навчального року» та перевірку проводила комісія у складі:

 

ГУБАРЕВ

Володимир Олександрович

 

заступник голови районної державної адміністрації, співголова комісії

 

КОВТУН

Інесса Юріївна

заступник голови Чугуївської районної ради, співголова комісії (за згодою)

 

БЄЛЄВЦОВА

Тетяна Владиславівна

начальник відділу освіти районної державної адміністрації, секретар комісії
АНДІБУЛОВА

Юлія Вячеславівна

завідувач Чугуївської міськміжрайонної філії
ДУ «Харківський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України»
(за згодою)

 

ГЕРАСИМОВА

Наталія Іванівна

начальник господарчої групи відділу освіти районної державної адміністрації

 

КРИВОГУЗ

Максим Олексійович

начальник Чугуївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (за згодою)
КРИВОНІС

Віра Олександрівна

завідувач методичним кабінетом відділу освіти районної державної адміністрації

 

МАХОВА

Наталія Василівна

голова районної організації профспілки працівників освіти і науки України (за згодою)
НАЗАРЕНКО

Володимир Юрійович

начальник  Чугуївського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області (за згодою)
ТИМОШЕНКО

Марія Миколаївна

інженер з охорони праці відділу освіти районної державної адміністрації

 

 

Комісія встановила :

  1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування (постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Освітня програма закладу на період до 2023 року_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Проект річного плану роботи на 2020/2021 навчальний рік _______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Робочий навчальний план на 2020/2021 навчальний рік________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Проект розкладу уроків та факультативів ___________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Книга наказів з основної діяльності _________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Книга наказів з кадрових питань ______________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Книга обліку руху учнів _____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Алфавітна книга запису учнів ________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Матеріали щодо проведення звітування керівників закладів освіти____________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Стан підготовки навчальних кабінетів, відповідність їх навчально-методичного забезпечення та оформлення вимогам Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2004 за № 1121/9720) та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ((наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2013 № 1423, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.01.2013 за № 44/2257). Кількість кабінетів, майстерень та спортивних залів, за завідування якими здійснюється оплата педагогічним працівникам

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Стан бібліотеки: збереження та поповнення фонду художньою, методичною та довідковою літературою, наявність періодичної преси. Відсоток забезпечення підручниками у відповідності до переліку Міністерства освіти і науки України.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Штатний розпис закладу, його відповідність чинному законодавству України _____________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та обслуговуючим персоналом ___________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу. Педагогічне навантаження адміністрації навчального закладу _______________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, навчально-дослідної ділянки, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора). Наявність та відповідність нормативним вимогам вивіски закладу._________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту _____________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж. Наявність щорічних (восени та навесні) актів обстежень ____________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання __________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Стан спортивної зали, наявність інвентарю, необхідного для організації навчально-виховного процесу _________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук _________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

23.Наявність та стан обладнання медичного кабінету ____________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Стан збереження меблів у класних кімнатах, кабінетах, інших приміщеннях ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови зберігання твердого палива (при його необхідності) _____________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК) _______________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини). Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах _________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів ________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та обслуговуючих видів праці __________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Відповідність вимогам безпеки та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації _____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Стан освітлення у закладі згідно з нормами ______________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників __________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) _________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками ________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Виконання Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України. Наявність і стан протипожежного обладнання ___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони

 

 

праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам ____________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Забезпеченість закладу захищеними статтями витрат ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Залучення спеціального фонду бюджету ____________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат (стаття 57 Закону України «Про освіту») ________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Забезпеченість учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу _____________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

у тому числі:

бюджетних ____________________

спонсорських __________________

батьківських ___________________

зароблених закладом ____________

  1. Вказати:

– які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):     ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

– що вжито для зміцнення матеріально-технічної бази (зазначити вартість):

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Рекомендації:

 

Чугуївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чугуївського районного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

інших членів комісії ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. ВИСНОВОК КОМІСІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ЗАКЛАДУ

ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Голова комісії :   _________________          В. ГУБАРЕВ

(підпис)

 

м. п.

Співголова комісії :   _________________   І. КОВТУН

(підпис)

 

Секретар комісії :   _________________       Т.БЄЛЄВЦОВА

(підпис)

 

 

Члени комісії:

 

 

__________________________________

(підпис)

 

Ю. АНДІБУЛОВА

 

_________________________________

(підпис)

Н. ГЕРАСИМОВА

 

 

 

__________________________________

(підпис)

 

М. КРИВОГУЗ

 

 

 

__________________________________

(підпис)

 

В. КРИВОНІС

 

 

 

 

 

__________________________________

(підпис)

 

Н. МАХОВА

 

 

 

 

 

(підпис)

В. НАЗАРЕНКО

 

 

__________________________________

(підпис)

М. ТИМОШЕНКО

 

 

 
Директор закладу     __________________________________   __________________________________

(підпис)                           (Ініціал, ПРІЗВИЩЕ)

м. п.

 

Акт складено у 3 примірниках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *